See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Brändi väärtuspakkumise tajumise erinevus tarbijate ja äriühingu vahel Taxify juhtumi näitel

Villu Tammer, magistrikraad, 2017, (juh) Mike Franz Wahl; Riina Koris, Brändi väärtuspakkumise tajumise erinevus tarbijate ja äriühingu vahel Taxify juhtumi näitel, Tallinna Tehnikaülikool, Majandusteaduskond, Ärikorralduse instituut.
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2015
8.06.2017
2017
Eesti
Brändi väärtuspakkumise tajumise erinevus tarbijate ja äriühingu vahel Taxify juhtumi näitel
Differences in the Perception of Brand Value Proposition among Customers and a Business Company as Illustrated by the Case of Taxify
ValdkondAlamvaldkondCERCS eriala
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS190 Ettevõtete juhtimine