Õpianalüütilised võimalused õpetaja professionaalse arengu toetamisel ja kutse taotlemisel
Tiiu Leibur, doktorant, (juh) Katrin Saks; Angeliki Eirini Chounta, Õpianalüütilised võimalused õpetaja professionaalse arengu toetamisel ja kutse taotlemisel, Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut.
doktorikraad
Õpingud pooleli
Ei
3.09.2018
Eesti
Õpianalüütilised võimalused õpetaja professionaalse arengu toetamisel ja kutse taotlemisel
Õpianalüütilised võimalused õpetaja professionaalse arengu toetamisel ja kutse taotlemisel
Possibilities of learning analytics to support teacher's professional development and application for occupational qualifications
ETIS klassifikaator | Alamvaldkond | CERCS klassifikaator |
---|---|---|
2. Ühiskonnateadused ja kultuur | 2.10. Kasvatusteadused | S270 Pedagoogika ja didaktika |