Teenindajate ebaausa käitumise ennetamisvõimalused ja seosed indiviidi ning organisatsiooni väärtustega jaekaubandusettevõtte näitel

Maren Mäesalu-Bakradze, magistrikraad, 2014, (juh) Krista Jaakson; Maaja Vadi, Teenindajate ebaausa käitumise ennetamisvõimalused ja seosed indiviidi ning organisatsiooni väärtustega jaekaubandusettevõtte näitel, Tartu Ülikool, Majandusteaduskond.
Maren Mäesalu-Bakradze
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2011
5.06.2014
2014
Eesti
Teenindajate ebaausa käitumise ennetamisvõimalused ja seosed indiviidi ning organisatsiooni väärtustega jaekaubandusettevõtte näitel
Teenindajate ebaausa käitumise ennetamisvõimalused ja seosed indiviidi ning organisatsiooni väärtustega jaekaubandusettevõtte näitel
Prevention of Dishonest Behaviou of Employees and the Shared Values Between the Employees and the Organisation in the Retail Company
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS190 Ettevõtete juhtimine