Klassi kui grupi käitumine seoses Downi-sündroomiga õpilase õppimisega tavaklassis Tartu Katoliku Kooli näitel

Jane Otti, magistrikraad, 2012, (juh) Airi Kukk, Klassi kui grupi käitumine seoses Downi-sündroomiga õpilase õppimisega tavaklassis Tartu Katoliku Kooli näitel, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Õpetajahariduse osakond, Algõpetuse õppetool.
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2008
17.06.2012
2012
Eesti
Klassi kui grupi käitumine seoses Downi-sündroomiga õpilase õppimisega tavaklassis Tartu Katoliku Kooli näitel
Behaviour of school class as group persons in relations with a student with Down Syndrome. Based on the case in Tartu Catolic School
ValdkondAlamvaldkondCERCS eriala
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus