See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Customer Relationship Management and Customer Loyality in a Business-to-Business Organization on the Example of Esvika Elekter AS

Kristiina Viil, magistrikraad (teaduskraad), 2015, (juh) Päivi Tampere, Customer Relationship Management and Customer Loyality in a Business-to-Business Organization on the Example of Esvika Elekter AS (Kliendisuhete juhtimine ja klientide lojaalsus ärilt-ärile ettevõttes Esvika Elekter AS'i näite), Tallinna Ülikool, Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituut.
magistrikraad (teaduskraad)
Kaitstud
Ei
1.09.2013
2015
Inglise
Customer Relationship Management and Customer Loyality in a Business-to-Business Organization on the Example of Esvika Elekter AS
Kliendisuhete juhtimine ja klientide lojaalsus ärilt-ärile ettevõttes Esvika Elekter AS'i näite
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.14. Kommunikatsiooni- ja infoteadusedS265 Meedia ja kommunikatsiooniteadused