See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Kaasav kool - HEV õpilaste integreerimist soodustava kooli arhitektuurse lahenduse mõtestamine

Elis Lubja, magistrikraad, 2018, (juh) Emil Urbel, Kaasav kool - HEV õpilaste integreerimist soodustava kooli arhitektuurse lahenduse mõtestamine, Tallinna Tehnikaülikool, Inseneriteaduskond, Ehituse ja arhitektuuri instituut.
magistrikraad
Kaitstud
Ei
31.08.2016
2018
Eesti
Kaasav kool - HEV õpilaste integreerimist soodustava kooli arhitektuurse lahenduse mõtestamine
Kaasav kool - HEV õpilaste integreerimist soodustava kooli arhitektuurse lahenduse mõtestamine
Inclusive School. School`s Architecture Which Helps Integrate Children With Special Needs
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
4. Loodusteadused ja tehnika4.1. Arhitektuur ja tööstusdisainT240 Arhitektuur, sisekujundus