See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

The Effectiveness of Using Drama Games to Promote Communicative Competence in Elementary School: English Teachers' Perception

Šergalina, Darja, magistrikraad (teaduskraad), 2017, (juh) Ene Alas, The Effectiveness of Using Drama Games to Promote Communicative Competence in Elementary School: English Teachers' Perception (Draamamängude kasutamise õigustatus algklassiõpilaste kommunikatiivse oskuse arendamiseks õpetajate käsituses), Tallinna Ülikool, Humanitaarteaduste instituut.
magistrikraad (teaduskraad)
Kaitstud
Ei
1.09.2015
2017
Inglise
The Effectiveness of Using Drama Games to Promote Communicative Competence in Elementary School: English Teachers' Perception
Draamamängude kasutamise õigustatus algklassiõpilaste kommunikatiivse oskuse arendamiseks õpetajate käsituses
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.6. Filoloogia ja lingvistikaH360 Rakenduslingvistika, võõrkeelte õpetamine, sotsiolingvistika