See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Creation of an internal employer value proposition as a strategic way of building an employer brand on an IT Company Pipedrive

Kristiine Kukk, magistrikraad, 2018, (juh) Virve Siirde, Creation of an internal employer value proposition as a strategic way of building an employer brand on an IT Company Pipedrive (Sisemise tööandja brändi väärtuspakkuminse loomine kui strateegiline viis tööandja brändi üles ehitada IT ettevõtte Pipedrive näitel), Tallinna Tehnikaülikool, Majandusteaduskond, Ärikorralduse instituut.
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2015
15.05.2018
2018
Inglise
Creation of an internal employer value proposition as a strategic way of building an employer brand on an IT Company Pipedrive
Sisemise tööandja brändi väärtuspakkuminse loomine kui strateegiline viis tööandja brändi üles ehitada IT ettevõtte Pipedrive näitel
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS190 Ettevõtete juhtimine