See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Õpilaste transformatiivsete ja regulatiivsete uurimuslike oskuste arendamine gümnaasiumigeograafia õppeülesannete toetussüsteemi abil

Kadri Kalda, magistrikraad, 2010, (juh) Margus Pedaste, Õpilaste transformatiivsete ja regulatiivsete uurimuslike oskuste arendamine gümnaasiumigeograafia õppeülesannete toetussüsteemi abil, Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus.
Kadri Kalda
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2008
16.06.2010
2010
Eesti
Õpilaste transformatiivsete ja regulatiivsete uurimuslike oskuste arendamine gümnaasiumigeograafia õppeülesannete toetussüsteemi abil
Development of Students’ Transformative and Regulative Inquiry Skills With a Learning Environment That Integrates High School Geography With a Support System