The dual role of teachers: school-based teacher educators' beliefs about teaching and understandings of supervising

Age Salo, doktorikraad, 2019, (juh) Krista Uibu; Aino Ugaste; Helena Marjatta Rasku-Puttonen, The dual role of teachers: school-based teacher educators' beliefs about teaching and understandings of supervising (Õpetaja kaksikrollis: üliõpilaste pedagoogilist praktikat juhendavate õpetajate õpetamisalased uskumused ja juhendamisalased arusaamad), Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut.
Age Salo
doktorikraad
Kaitstud
Ei
2.09.2013
28.08.2019
2019
Inglise
The dual role of teachers: school-based teacher educators' beliefs about teaching and understandings of supervising
Õpetaja kaksikrollis: üliõpilaste pedagoogilist praktikat juhendavate õpetajate õpetamisalased uskumused ja juhendamisalased arusaamad
The dual role of teachers: school-based teacher educators' beliefs about teaching and understandings of supervising
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika