See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

La problématique de l’enseignement-apprentissage des langues-cultures étrangères à l’ère de l’écletisme: le regard de l’enseignant débutant

Julia Raik, magistrikraad (teaduskraad), 2014, (juh) Merilyn Meristo, La problématique de l’enseignement-apprentissage des langues-cultures étrangères à l’ère de l’écletisme: le regard de l’enseignant débutant (Võõrkeelte ja kultuuride õpetamise ja õppimise problemaatika eklektika ajastul: algaja õpetaja vaatenurk), Tallinna Ülikool, Germaani-Romaani Keelte ja Kultuuride Instituut.
magistrikraad (teaduskraad)
Kaitstud
Ei
1.09.2010
27.05.2014
2014
Prantsuse
La problématique de l’enseignement-apprentissage des langues-cultures étrangères à l’ère de l’écletisme: le regard de l’enseignant débutant
Võõrkeelte ja kultuuride õpetamise ja õppimise problemaatika eklektika ajastul: algaja õpetaja vaatenurk
The problematic of Teaching and Learning Foreign Languages and Cultures in the Eclectic Era: Beginner Teacher's View
Tallinna Ülikool
Tallinn University
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.6. Filoloogia ja lingvistikaH460 Prantsuse keel