See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Õpetajate akadeemiliste uskumuste, õpikäsitluste ja õpetamismeetodite seosed õpilaste akadeemilise ja isiksusliku arenguga

Kati Aus, doktorant, (juh) Eve Kikas; Kätlin Kruve; Kätlin Peets, Õpetajate akadeemiliste uskumuste, õpikäsitluste ja õpetamismeetodite seosed õpilaste akadeemilise ja isiksusliku arenguga, Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut.
Kati Aus
doktorikraad
Õpingud pooleli
Ei
24.08.2010
Eesti
Õpetajate akadeemiliste uskumuste, õpikäsitluste ja õpetamismeetodite seosed õpilaste akadeemilise ja isiksusliku arenguga
Õpetajate akadeemiliste uskumuste, õpikäsitluste ja õpetamismeetodite seosed õpilaste akadeemilise ja isiksusliku arenguga
Associations between teachers' academic beliefs and teaching practices and students' academic and personal development
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.8. PsühholoogiaS262 Arengupsühholoogia
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.8. PsühholoogiaS260 Psühholoogia