The Role of Consumer Culture in the Formation of National Identity in the Post-Soviet Region. Evidence from Estonia and Ukraine

Oleksandra Seliverstova, doktorikraad, 2017, (juh) Raivo Vetik; Airi-Alina Allaste; Dimokritos Kavadias, The Role of Consumer Culture in the Formation of National Identity in the Post-Soviet Region. Evidence from Estonia and Ukraine (Tarbijakultuuri osa rahvuslikes liikumistes ja postsovetlikus piirkonnas rahvusidentiteedi kujundamisel. Tõendusmaterjal Eesti ja Ukraina näidetel.), Tallinna Ülikool, Ühiskonnateaduste instituut.
Oleksandra Seliverstova
doktorikraad
Kaitstud
Ei
1.10.2013
2017
Inglise
The Role of Consumer Culture in the Formation of National Identity in the Post-Soviet Region. Evidence from Estonia and Ukraine
Tarbijakultuuri osa rahvuslikes liikumistes ja postsovetlikus piirkonnas rahvusidentiteedi kujundamisel. Tõendusmaterjal Eesti ja Ukraina näidetel.
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.13. RiigiteadusedS170 Poliitikateadused, administreerimine