See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Õpilaste tajutud õpetajapoolne autonoomsuse toetus ja õpilaste vaba aja kehaline aktiivsus enesemääratlemise teooria raamistikus

Monica Kiisler, magistrikraad, 2018, (juh) Lennart Raudsepp; Henri Tilga, Õpilaste tajutud õpetajapoolne autonoomsuse toetus ja õpilaste vaba aja kehaline aktiivsus enesemääratlemise teooria raamistikus, Tartu Ülikool, Meditsiiniteaduste valdkond, sporditeaduste ja füsioteraapia instituut.
Monica Kiisler
magistrikraad
Kaitstud
Ei
29.08.2016
15.06.2018
2018
Eesti
Õpilaste tajutud õpetajapoolne autonoomsuse toetus ja õpilaste vaba aja kehaline aktiivsus enesemääratlemise teooria raamistikus
Õpilaste tajutud õpetajapoolne autonoomsuse toetus ja õpilaste vaba aja kehaline aktiivsus enesemääratlemise teooria raamistikus
Students' perception of teachers' autonomy-supportive behaviour and students' leisure-time moderate-to-vigorous physical activity in the Self-Determination Theory framework
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
3. Terviseuuringud3.8. SporditeadusS273 Kehaline kasvatus ja motoorika, sport