See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Eneseteadlikkuse ja enesejuhtimisoskuste arendamine emotsinaal- ja käitumisraskustega laste õppeedukuse parandamiseks. Kasutades meetodit Õppimine hobuse abil.

Hele Aluste, doktorant, (juh) Thea Erika Löfström; Erika Löfström, Eneseteadlikkuse ja enesejuhtimisoskuste arendamine emotsinaal- ja käitumisraskustega laste õppeedukuse parandamiseks. Kasutades meetodit Õppimine hobuse abil., Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut.
Hele Aluste
doktorikraad
Õpingud pooleli
Ei
24.08.2010
Eesti
Eneseteadlikkuse ja enesejuhtimisoskuste arendamine emotsinaal- ja käitumisraskustega laste õppeedukuse parandamiseks. Kasutades meetodit Õppimine hobuse abil.
Eneseteadlikkuse ja enesejuhtimisoskuste arendamine emotsinaal- ja käitumisraskustega laste õppeedukuse parandamiseks. Kasutades meetodit Õppimine hobuse abil.
Developing Self-Awareness and Self-Conducting Skills among Children with Emotional-Behavioral Difficulties to Improve Their Academic Achievement
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.9. LogopeediaS271 Erivajadustega inimeste õpetamine, eripedagoogika
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika