See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Empaatiline ja suunav kuulamine mentorlusprotsessis toetamas algaja õpetaja sotsialiseerumist (kutseaastat läbivate õpetajate näitel)

Berit Vari, magistrikraad, 2014, (juh) Katrin Poom-Valickis, Empaatiline ja suunav kuulamine mentorlusprotsessis toetamas algaja õpetaja sotsialiseerumist (kutseaastat läbivate õpetajate näitel), Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut.
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2012
18.06.2014
2014
Eesti
Empaatiline ja suunav kuulamine mentorlusprotsessis toetamas algaja õpetaja sotsialiseerumist (kutseaastat läbivate õpetajate näitel)
Empaatiline ja suunav kuulamine mentorlusprotsessis toetamas algaja õpetaja sotsialiseerumist (kutseaastat läbivate õpetajate näitel)
Empathic and directive listening in mentoring process fostering novice teachers socialization
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus