See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Projektipõhine õpe: lineaarvõrrandite õpimängu kontseptuaalne kavandamine Eidapere Kooli 7. klassi näitel

Gätlin Juhken, magistrikraad, 2017, (juh) Martin Sillaots, Projektipõhine õpe: lineaarvõrrandite õpimängu kontseptuaalne kavandamine Eidapere Kooli 7. klassi näitel, Tallinna Ülikool, Digitehnoloogiate instituut.
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2015
20.06.2017
2017
Eesti
Projektipõhine õpe: lineaarvõrrandite õpimängu kontseptuaalne kavandamine Eidapere Kooli 7. klassi näitel
Project-Based Learning: Conceptual Design of Equation Solving Learning Game by Eidapere School's 7th Grade Students
ValdkondAlamvaldkondCERCS eriala
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS281 Arvuti õpiprogrammide kasutamise metoodika ja pedagoogika