See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

“Reklaami efektiivsuse mõõdikud mäletamise, mõistmise ja mõju omavaheliste seostena madala ja kõrge ostuosalusega toodete reklaamides ning sotsiaalse sõnumiga reklaamides Eesti peamistes meediakanalites aastatel 2018.-2020.“

Katri Horma, doktorant, (juh) Andres Jõesaar, “Reklaami efektiivsuse mõõdikud mäletamise, mõistmise ja mõju omavaheliste seostena madala ja kõrge ostuosalusega toodete reklaamides ning sotsiaalse sõnumiga reklaamides Eesti peamistes meediakanalites aastatel 2018.-2020.“, Tallinna Ülikool.
Katri Horma
doktorikraad
Õpingud pooleli
Ei
21.08.2018
Eesti
“Reklaami efektiivsuse mõõdikud mäletamise, mõistmise ja mõju omavaheliste seostena madala ja kõrge ostuosalusega toodete reklaamides ning sotsiaalse sõnumiga reklaamides Eesti peamistes meediakanalites aastatel 2018.-2020.“
“Reklaami efektiivsuse mõõdikud mäletamise, mõistmise ja mõju omavaheliste seostena madala ja kõrge ostuosalusega toodete reklaamides ning sotsiaalse sõnumiga reklaamides Eesti peamistes meediakanalites aastatel 2018.-2020.“
“Ad Efficiency Measurements in Interaction with Recognition, Understanding and Impact in Campaigns of High-Involvement and Low-Involvement Consumer Desicions and in Campaigns of Social Messages in Major Media Channels of Estonia in 2018-2020.”
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.14. Kommunikatsiooni- ja infoteadusedS265 Meedia ja kommunikatsiooniteadused