The Effects of Cosmopolitanism on Estonian and Slovenian Consumer Choice Behavior of Foreign Versus Domestic Products

Oliver Parts, doktorikraad, 2011, (juh) Ann Vihalem; Irena Vida Obadia, The Effects of Cosmopolitanism on Estonian and Slovenian Consumer Choice Behavior of Foreign Versus Domestic Products (Kosmopolitismi mõju Eesti ja Sloveenia tarbijate ostukäitumisele välismaise versus kodumaise kauba valikul), Tallinna Tehnikaülikool, Majandusteaduskond, Ärikorralduse instituut.
Oliver Parts
doktorikraad
Kaitstud
Ei
7.07.2005
9.12.2011
2011
Inglise
The Effects of Cosmopolitanism on Estonian and Slovenian Consumer Choice Behavior of Foreign Versus Domestic Products
Kosmopolitismi mõju Eesti ja Sloveenia tarbijate ostukäitumisele välismaise versus kodumaise kauba valikul
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS180 Majandus, ökonomeetrika, majandusteooria, majanduslikud süsteemid, majanduspoliitika