Meedialabori rakendamine ja efektiivsuse hindamine erivajadustega õpilaste puhul põhikooli III astmes

Imre Vijard, magistrant, (juh) Katrin Laas; Helin Puksand, Meedialabori rakendamine ja efektiivsuse hindamine erivajadustega õpilaste puhul põhikooli III astmes, Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut.
magistrikraad
Õpingud pooleli
Ei
1.09.2014
Eesti
Meedialabori rakendamine ja efektiivsuse hindamine erivajadustega õpilaste puhul põhikooli III astmes
Application of a media laboratory and the evaluation of its efficiency in the case of students with special needs in the third stage of basic school
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.9. LogopeediaS271 Erivajadustega inimeste õpetamine, eripedagoogika