See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Õpetajate individuaalsete ja kontekstuaalsetse tegurite määratlemine, mis mõjutavad eneseregulatsioonioskuste arengut toetavate tõenduspõhiste praktikate efektiivset rakendamist

Triin Ulla, doktorant, (juh) Katrin Poom-Valickis, Õpetajate individuaalsete ja kontekstuaalsetse tegurite määratlemine, mis mõjutavad eneseregulatsioonioskuste arengut toetavate tõenduspõhiste praktikate efektiivset rakendamist, Tallinna Ülikool.
Triin Ulla
doktorikraad
Õpingud pooleli
Ei
23.08.2019
Eesti
Õpetajate individuaalsete ja kontekstuaalsetse tegurite määratlemine, mis mõjutavad eneseregulatsioonioskuste arengut toetavate tõenduspõhiste praktikate efektiivset rakendamist
Õpetajate individuaalsete ja kontekstuaalsetse tegurite määratlemine, mis mõjutavad eneseregulatsioonioskuste arengut toetavate tõenduspõhiste praktikate efektiivset rakendamist
Determining teachers´ individual and schools´ contexual factors that affect the effective practice of evidence-based intervention that support children´s self-regulatory skills
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.9. LogopeediaS271 Erivajadustega inimeste õpetamine, eripedagoogika
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS283 Psühhopedagoogika