See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Osalise venekeelse õppega koolide õpetajate uskumused ning oskused ning nende mõju LAK-õppe meetodite rakendamisele õpetamispraktikas

Kateryn Rannu, doktorant, (juh) Katrin Poom-Valickis; Aleksandra Ljalikova, Osalise venekeelse õppega koolide õpetajate uskumused ning oskused ning nende mõju LAK-õppe meetodite rakendamisele õpetamispraktikas, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut.
Kateryn Rannu
doktorikraad
Õpingud pooleli
Ei
18.08.2014
Eesti
Osalise venekeelse õppega koolide õpetajate uskumused ning oskused ning nende mõju LAK-õppe meetodite rakendamisele õpetamispraktikas
Osalise venekeelse õppega koolide õpetajate uskumused ning oskused ning nende mõju LAK-õppe meetodite rakendamisele õpetamispraktikas
Estonian Russian-Speaking Schools’ Teachers’ Beliefs and Competencies and Their Impact on Their Teaching Practice Regarding CLIL Method Implementation
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus