See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Autoethnographic Research: Exploring my Teaching Self in the Process of Becoming an English Teacher

Külli Kolde, magistrikraad, 2019, (juh) Merilyn Meristo, Autoethnographic Research: Exploring my Teaching Self in the Process of Becoming an English Teacher (Autoetnograafiline uurimus minu kui inglise keele õpetaja identiteedi kujunemisest), Tallinna Ülikool, Humanitaarteaduste instituut.
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2017
20.06.2019
2019
Inglise
Autoethnographic Research: Exploring my Teaching Self in the Process of Becoming an English Teacher
Autoetnograafiline uurimus minu kui inglise keele õpetaja identiteedi kujunemisest
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika