Õpilaste arusaamad teaduse ja tehnoloogia olemusest, enda 21. sajandi oskustest ning uskumustest looduskatastroofide kontekstis

Preedik Lemba, magistrikraad, 2015, (juh) Regina Soobard, Õpilaste arusaamad teaduse ja tehnoloogia olemusest, enda 21. sajandi oskustest ning uskumustest looduskatastroofide kontekstis, Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus.
Preedik Lemba
magistrikraad
Kaitstud
Ei
3.09.2012
2015
Eesti
Õpilaste arusaamad teaduse ja tehnoloogia olemusest, enda 21. sajandi oskustest ning uskumustest looduskatastroofide kontekstis
Grade 8 and 11 students’ understandings of the Nature of Science and Technology, perceptions against their 21.century skills and beliefs in the context of natural hazards
ValdkondAlamvaldkondCERCS eriala
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika