See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

:Eakate klientide teenindamise arendamise võimalused Radisson SAS Hotel, Tallinna näitel

Helis Vain, magistrikraad, 2009, (juh) Anne Roosipõld, :Eakate klientide teenindamise arendamise võimalused Radisson SAS Hotel, Tallinna näitel, Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor.
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2007
21.06.2009
2009
Eesti
:Eakate klientide teenindamise arendamise võimalused Radisson SAS Hotel, Tallinna näitel
Eakate klientide teenindamise arendamise võimalused Radisson SAS Hotel, Tallinna näitel
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS216 Puuetega inimeste eest hoolitsemine