Õpetajate läbipõlemine, emotsionaalne heaolu ning toimetulekustiilid erikoolide ja üldhariduskoolide võrdluses
Maria Eldermann, magistrikraad, 2018, (juh) Astra Schults; Liina Adov, Õpetajate läbipõlemine, emotsionaalne heaolu ning toimetulekustiilid erikoolide ja üldhariduskoolide võrdluses, Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, psühholoogia instituut.
magistrikraad
Kaitstud
Ei
29.08.2016
21.06.2018
2018
Eesti
Õpetajate läbipõlemine, emotsionaalne heaolu ning toimetulekustiilid erikoolide ja üldhariduskoolide võrdluses
Õpetajate läbipõlemine, emotsionaalne heaolu ning toimetulekustiilid erikoolide ja üldhariduskoolide võrdluses
Comparison of teacher burnout, emotional well-being and coping styles in special and general education settings
ETIS klassifikaator | Alamvaldkond | CERCS klassifikaator |
---|---|---|
2. Ühiskonnateadused ja kultuur | 2.8. Psühholoogia | S260 Psühholoogia |