See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Õpetajate läbipõlemine, emotsionaalne heaolu ning toimetulekustiilid erikoolide ja üldhariduskoolide võrdluses

Maria Eldermann, magistrikraad, 2018, (juh) Astra Schults; Liina Adov, Õpetajate läbipõlemine, emotsionaalne heaolu ning toimetulekustiilid erikoolide ja üldhariduskoolide võrdluses, Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, psühholoogia instituut.
Maria Eldermann
magistrikraad
Kaitstud
Ei
29.08.2016
21.06.2018
2018
Eesti
Õpetajate läbipõlemine, emotsionaalne heaolu ning toimetulekustiilid erikoolide ja üldhariduskoolide võrdluses
Õpetajate läbipõlemine, emotsionaalne heaolu ning toimetulekustiilid erikoolide ja üldhariduskoolide võrdluses
Comparison of teacher burnout, emotional well-being and coping styles in special and general education settings
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.8. PsühholoogiaS260 Psühholoogia