See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Mudelipõhise õppe mõju gümnaasiumi õpilaste arusaamise muutumisele geneetilise info realiseerumisest

Jaanika Piksööt, magistrikraad, 2008, (juh) Tago Sarapuu, Mudelipõhise õppe mõju gümnaasiumi õpilaste arusaamise muutumisele geneetilise info realiseerumisest, Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond.
Jaanika Piksööt
magistrikraad
Kaitstud
Ei
4.09.2006
2008
Eesti
Mudelipõhise õppe mõju gümnaasiumi õpilaste arusaamise muutumisele geneetilise info realiseerumisest
The effectiveness of model-based learning on high school students' understandings about the realization of genetic information