Sotsiaalse konstruktivismi teooriast tulenevaid võimalusi esinemisärevuse probleemi käsitlemiseks interpretatsioonipedagoogikas

Marie Saame, magistrikraad, 2016, (juh) Airi Liimets, Sotsiaalse konstruktivismi teooriast tulenevaid võimalusi esinemisärevuse probleemi käsitlemiseks interpretatsioonipedagoogikas, Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia.
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2012
17.05.2016
2016
Eesti
Sotsiaalse konstruktivismi teooriast tulenevaid võimalusi esinemisärevuse probleemi käsitlemiseks interpretatsioonipedagoogikas
Sotsiaalse konstruktivismi teooriast tulenevaid võimalusi esinemisärevuse probleemi käsitlemiseks interpretatsioonipedagoogikas
Possibilities Arising from Theories of Social Constructivism for Approaching the Problem of Performance Anxiety in Musical Instrument Pedagogy
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika