See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Re-thinking break time areas in school environments: preventing bullying through spatial design

Kätlin Pesur, magistrikraad, 2017, (juh) Keiti Kljavin; Leena Torim; Hannes Praks; Edina Dufala-Pärn; Kärt Ojavee, Re-thinking break time areas in school environments: preventing bullying through spatial design, Eesti Kunstiakadeemia, Arhitektuuriteaduskond, Sisearhitektuuri osakond
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2015
20.06.2017
2017
Inglise
Re-thinking break time areas in school environments: preventing bullying through spatial design
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
4. Loodusteadused ja tehnika4.1. Arhitektuur ja tööstusdisainT240 Arhitektuur, sisekujundus