See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Communicating Human Political Brands through Social Media - The Case Study of the Estonian Prime Minister Taavi Rõivas

Isaac Días Carpio, magistrikraad (teaduskraad), 2016, (juh) Päivi Tampere, Communicating Human Political Brands through Social Media - The Case Study of the Estonian Prime Minister Taavi Rõivas (Poliitiliste inimbrändide edastus sotsiaalmeedia kaudu - Eesti peaministri, Taavi Rõivase, juhtumianalüüs), Tallinna Ülikool, Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituut.
magistrikraad (teaduskraad)
Kaitstud
Ei
1.09.2014
2016
Inglise
Communicating Human Political Brands through Social Media - The Case Study of the Estonian Prime Minister Taavi Rõivas
Poliitiliste inimbrändide edastus sotsiaalmeedia kaudu - Eesti peaministri, Taavi Rõivase, juhtumianalüüs
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.14. Kommunikatsiooni- ja infoteadusedS265 Meedia ja kommunikatsiooniteadused