See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Dünaamilise ja staatilise visuaalse info eri vormide rakendamise mõju 7. klassi õpilaste arusaamisele bioloogilistest protsessidest

Kadi Rätsepp, magistrikraad, 2007, (juh) Tago Sarapuu, Dünaamilise ja staatilise visuaalse info eri vormide rakendamise mõju 7. klassi õpilaste arusaamisele bioloogilistest protsessidest, Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus.
Kadi Rätsepp
magistrikraad
Kaitstud
Ei
29.08.2005
15.06.2007
2007
Eesti
Dünaamilise ja staatilise visuaalse info eri vormide rakendamise mõju 7. klassi õpilaste arusaamisele bioloogilistest protsessidest
Dünaamilise ja staatilise visuaalse info eri vormide rakendamise mõju 7. klassi õpilaste arusaamisele bioloogilistest protsessidest
The influence of the application of different forms of dynamic and static visual information on the 7th grade students’ understanding on biological processes