See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Perception about social media advertising among students of Tallinn University

Muhammad Shahrukh Jamil Soleri, magistrikraad, 2019, (juh) Katrin Tiidenberg, Perception about social media advertising among students of Tallinn University (Tallinna Ülikooli tudengite tajutud hinnangud ja arvamused sotsiaalmeediareklaami suhtes), Tallinna Ülikool, Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituut.
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2017
31.05.2019
2019
Inglise
Perception about social media advertising among students of Tallinn University
Tallinna Ülikooli tudengite tajutud hinnangud ja arvamused sotsiaalmeediareklaami suhtes
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.14. Kommunikatsiooni- ja infoteadusedS265 Meedia ja kommunikatsiooniteadused