See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Sotsiaalturunduse ja sotsiaalse vastutuse võimalikud tõlgendusviisid

Mariliis Vahe, magistrikraad, 2004, (juh) Triin Vihalemm, Sotsiaalturunduse ja sotsiaalse vastutuse võimalikud tõlgendusviisid, Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakond.
Mariliis Vahe
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2003
31.08.2004
2004
Eesti
Sotsiaalturunduse ja sotsiaalse vastutuse võimalikud tõlgendusviisid
Interpretations of social marketing and social responsibility
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.14. Kommunikatsiooni- ja infoteadusedS265 Meedia ja kommunikatsiooniteadused