See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Õpetaja läbipõlemine ja toetusvajadus haridusliku erivajadusega lapse õpetamisel tavaklassis

Helen Allet, magistrikraad, 2020, (juh) Liina Adov, Õpetaja läbipõlemine ja toetusvajadus haridusliku erivajadusega lapse õpetamisel tavaklassis, Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut.
Helen Allet
magistrikraad
Kaitstud
Ei
4.09.2017
15.06.2020
2020
Eesti
Õpetaja läbipõlemine ja toetusvajadus haridusliku erivajadusega lapse õpetamisel tavaklassis
Õpetaja läbipõlemine ja toetusvajadus haridusliku erivajadusega lapse õpetamisel tavaklassis
Burnout of a Teacher and the Need for Support in Teaching a Child With SEN in a Regular Classroom
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.9. LogopeediaS271 Erivajadustega inimeste õpetamine, eripedagoogika