An Explicit Approach to Grammar Instruction: Analysis of Procedures in Italian Language Course Books

Tamara Stojanovic, magistrikraad, 2012, (juh) Katre Pärn, An Explicit Approach to Grammar Instruction: Analysis of Procedures in Italian Language Course Books (Eksplitsiitne lähenemine grammatika õpetamisele: itaalia keele õpikutes kasutatud protseduuride analüüs), Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Filosoofia ja semiootika instituut, Semiootika osakond.
Tamara Stojanovic
magistrikraad
Kaitstud
Ei
30.08.2010
18.06.2012
2012
Inglise
An Explicit Approach to Grammar Instruction: Analysis of Procedures in Italian Language Course Books
Eksplitsiitne lähenemine grammatika õpetamisele: itaalia keele õpikutes kasutatud protseduuride analüüs
ValdkondAlamvaldkondCERCS eriala
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.6. Filoloogia ja lingvistikaH352 Grammatika, semantika, semiootika, süntaks