Teoreetiline raamistik, mis tehnoloogia ja uurimusliku õppe abil toetab õpilaste 21. sajandi oskuste arendamist loodusainetes

Meeli Rannastu, doktorant, (juh) Leo Siiman; Mario Mäeots, Teoreetiline raamistik, mis tehnoloogia ja uurimusliku õppe abil toetab õpilaste 21. sajandi oskuste arendamist loodusainetes, Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut.
Meeli Rannastu
doktorikraad
Õpingud pooleli
Ei
3.09.2018
Eesti
Teoreetiline raamistik, mis tehnoloogia ja uurimusliku õppe abil toetab õpilaste 21. sajandi oskuste arendamist loodusainetes
Teoreetiline raamistik, mis tehnoloogia ja uurimusliku õppe abil toetab õpilaste 21. sajandi oskuste arendamist loodusainetes
A theoretical framework for supporting the development of students' 21st century skills in technology-enhanced inquiry-based science contexts
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika