See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Audentese Ülikooli turundusstrateegia kujundamine Eesti kõrgharidusturu analüüsi põhjal

Kristo Krumm, magistrikraad, 2006, (juh) Katrin Kull;Ivar Raig, Audentese Ülikooli turundusstrateegia kujundamine Eesti kõrgharidusturu analüüsi põhjal, International University of Audentes.
  • Katrin Kull;Ivar Raig
Kristo Krumm
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2003
2006
Eesti
Audentese Ülikooli turundusstrateegia kujundamine Eesti kõrgharidusturu analüüsi põhjal
Audentese Ülikooli turundusstrateegia kujundamine Eesti kõrgharidusturu analüüsi põhjal
Developing marketing strategy for International University Audentes Concordia using the analysis of Estonian higher education market as the basis
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS180 Majandus, ökonomeetrika, majandusteooria, majanduslikud süsteemid, majanduspoliitika