The Role of Academic, Social and Professional Integration in Predicting Student Retention in Higher Education Information Technology Studies

Külli Kori, doktorikraad, 2017, (juh) Margus Pedaste; Olev Must, The Role of Academic, Social and Professional Integration in Predicting Student Retention in Higher Education Information Technology Studies (Akadeemilise, sotsiaalse ja professionaalse integratsiooni roll kõrgkoolis infotehnoloogia õpingutes üliõpilaste edasijõudmise prognoosimisel), Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut.
Külli Kori
doktorikraad
Kaitstud
Ei
2.09.2013
14.11.2017
2017
Inglise
The Role of Academic, Social and Professional Integration in Predicting Student Retention in Higher Education Information Technology Studies
Akadeemilise, sotsiaalse ja professionaalse integratsiooni roll kõrgkoolis infotehnoloogia õpingutes üliõpilaste edasijõudmise prognoosimisel
The Role of Academic, Social and Professional Integration in Predicting Student Retention in Higher Education Information Technology Studies
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS281 Arvuti õpiprogrammide kasutamise metoodika ja pedagoogika