See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

A case study approach to effect change of chemistry teacher beliefs for enhancing students scientific literacy

Katrin Vaino, doktorikraad, 2013, (juh) Jack Holbrook; Miia Rannikmäe, A case study approach to effect change of chemistry teacher beliefs for enhancing students scientific literacy (Juhtumiuuring keemiaõpetajate tõekspidamiste muutumisest õpilaste loodusteadusliku kirjaoskuse arendamise protsessis), Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond.
Katrin Vaino
doktorikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2008
14.05.2013
2013
Inglise
A case study approach to effect change of chemistry teacher beliefs for enhancing students scientific literacy
Juhtumiuuring keemiaõpetajate tõekspidamiste muutumisest õpilaste loodusteadusliku kirjaoskuse arendamise protsessis
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika