See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Hariduslike erivajadustega õpilaste emotsioonide esinemise seos õpetajate juhtimisstiilidega (Kadrina Keskkooli näitel)

Liina Suurkivi, magistrikraad, 2015, (juh) Airi Kukk, Hariduslike erivajadustega õpilaste emotsioonide esinemise seos õpetajate juhtimisstiilidega (Kadrina Keskkooli näitel), Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Õpetajahariduse osakond, Algõpetuse õppetool.
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2010
16.06.2015
2015
Eesti
Hariduslike erivajadustega õpilaste emotsioonide esinemise seos õpetajate juhtimisstiilidega (Kadrina Keskkooli näitel)
Correlation between Emotions of Children with Special Educational Needs and Teacher Leadership Management, Based on the Example of Kadrina Secondary School
ValdkondAlamvaldkondCERCS eriala
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus