See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Teaching Vocabulary through Plesionyms or Near-Synonyms: reinforcement and retention of a newly acquired lexicon in an EFL classroom

Alina Yevchuk, doktorant, (juh) Mari Uusküla; Anna Verschik; Merilyn Meristo, Teaching Vocabulary through Plesionyms or Near-Synonyms: reinforcement and retention of a newly acquired lexicon in an EFL classroom (Sõnavara õpetamine plesionüümide või osasünonüümide abil: äsja omandatud sõnavara tugevdamine ja säilitamine EFL klassis), Tallinna Ülikool, Humanitaarteaduste instituut.
Alina Yevchuk
doktorikraad
Õpingud pooleli
Ei
23.08.2019
Inglise
Teaching Vocabulary through Plesionyms or Near-Synonyms: reinforcement and retention of a newly acquired lexicon in an EFL classroom
Sõnavara õpetamine plesionüümide või osasünonüümide abil: äsja omandatud sõnavara tugevdamine ja säilitamine EFL klassis
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.6. Filoloogia ja lingvistikaH360 Rakenduslingvistika, võõrkeelte õpetamine, sotsiolingvistika