See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

La place accordée à la grammaire et son rôle dans la perspective actionnelle : le cas de deux manuels dans le contexte de l'Estonie

Natalja Stembah, magistrikraad (teaduskraad), 2014, (juh) Merilyn Meristo, La place accordée à la grammaire et son rôle dans la perspective actionnelle : le cas de deux manuels dans le contexte de l'Estonie (Grammatika roll ja olulisus aktiivõppes kahe õpiku näitel Eesti kontekstis), Tallinna Ülikool, Germaani-Romaani Keelte ja Kultuuride Instituut.
magistrikraad (teaduskraad)
Kaitstud
Ei
1.09.2012
27.05.2014
2014
Prantsuse
La place accordée à la grammaire et son rôle dans la perspective actionnelle : le cas de deux manuels dans le contexte de l'Estonie
Grammatika roll ja olulisus aktiivõppes kahe õpiku näitel Eesti kontekstis
The Role of Grammar and Importance Given to it in Task-based Learning: a Case Study of Two Textbooks in the Estonian Context
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.6. Filoloogia ja lingvistikaH460 Prantsuse keel