See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Using viral marketing to drive sales: Case study of Old Spice

Md Sohel Rana, magistrikraad, 2018, (juh) Mike Franz Wahl, Using viral marketing to drive sales: Case study of Old Spice (Müügitulemuste edendamine viirusturunduse abil: Old Spice’i juhtum), Tallinna Tehnikaülikool, Majandusteaduskond, Ärikorralduse instituut.
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2015
30.05.2018
2018
Inglise
Using viral marketing to drive sales: Case study of Old Spice
Müügitulemuste edendamine viirusturunduse abil: Old Spice’i juhtum
ValdkondAlamvaldkondCERCS eriala
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS190 Ettevõtete juhtimine