See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Tarbijakrediiditurul uue müügikanali tasuvuse hindamine Elion Ettevõtted AS näitel

Margus Salundi, magistrikraad, 2012, (juh) Oliver Lukason, Tarbijakrediiditurul uue müügikanali tasuvuse hindamine Elion Ettevõtted AS näitel, Tartu Ülikool, Majandusteaduskond, Ettevõttemajanduse instituut.
Margus Salundi
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2008
30.05.2012
2012
Eesti
Tarbijakrediiditurul uue müügikanali tasuvuse hindamine Elion Ettevõtted AS näitel
Evaluation of the Profitability of a New Sales Channel on the Consumer Credit Market by the Example of Elion Ettevõtted
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS181 Rahandus