See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Evaluating the validity of context-based, e-testing in determining student development in cognitive levels of scientific literacy within secondary education studies together with the promotion of a formative assessment system enhancing students' wider competence development

Triin Tarv, doktorant, (juh) Miia Rannikmäe; Katrin Vaino; Regina Soobard, Evaluating the validity of context-based, e-testing in determining student development in cognitive levels of scientific literacy within secondary education studies together with the promotion of a formative assessment system enhancing students' wider competence development (Loodusteadusliku kirjaoskuse kognitiivsete tasemete kontekstipõhise e- testimise ja sellega seotud kompetentsuste kujundava hindamise valiidsuse hindamine), Tartu Ülikool, Loodus- ja täppisteaduste valdkond, ökoloogia ja maateaduste instituut.
Triin Rosin
doktorikraad
Õpingud pooleli
Ei
3.09.2018
Inglise
Evaluating the validity of context-based, e-testing in determining student development in cognitive levels of scientific literacy within secondary education studies together with the promotion of a formative assessment system enhancing students' wider competence development
Loodusteadusliku kirjaoskuse kognitiivsete tasemete kontekstipõhise e- testimise ja sellega seotud kompetentsuste kujundava hindamise valiidsuse hindamine
Evaluating the validity of context-based, e-testing in determining student development in cognitive levels of scientific literacy within secondary education studies together with the promotion of a formative assessment system enhancing students' wider competence development
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika