See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Digital Branding of Wellness Destination: The Case of the Estonia

Humair Hanif Kazi, magistrikraad, 2019, (juh) Monika Kumm, Digital Branding of Wellness Destination: The Case of the Estonia (Heaolusihtkohtade digitaalne brändimine Eesti näitel), Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, Pärnu kolledž.
Humair Hanif Kazi
magistrikraad
Kaitstud
Jah
25.02.2019
18.06.2019
2019
Inglise
Digital Branding of Wellness Destination: The Case of the Estonia
Heaolusihtkohtade digitaalne brändimine Eesti näitel
Digital Branding of Wellness Destination: The Case of the Estonia
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS190 Ettevõtete juhtimine