See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Determining categories of self-efficacy and levels of teacher ownership following promotion of science teacher's operational needs

Ana Valdmann, doktorikraad, 2018, (juh) Miia Rannikmäe; Jack Barrie Holbrook, Determining categories of self-efficacy and levels of teacher ownership following promotion of science teacher's operational needs (Loodusteaduste õpetajate enesetõhususe kategooriate ja omanikutunde tasemete määramine lähtudes õpetajate koolitusvajadustest), Tartu Ülikool, Loodus- ja täppisteaduste valdkond, ökoloogia ja maateaduste instituut.
Ana Valdmann
doktorikraad
Kaitstud
Jah
1.06.2018
25.06.2018
2018
Inglise
Determining categories of self-efficacy and levels of teacher ownership following promotion of science teacher's operational needs
Loodusteaduste õpetajate enesetõhususe kategooriate ja omanikutunde tasemete määramine lähtudes õpetajate koolitusvajadustest
Determining categories of self-efficacy and levels of teacher ownership following promotion of science teacher's operational needs
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika