See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Koolipõhiste psühhosotsiaalsete sekkumiste mõjusus teismeliste internaliseeritud probleemide ennetamisel

Helen Bogdanov, magistrikraad, 2019, (juh) Merike Sisask, Koolipõhiste psühhosotsiaalsete sekkumiste mõjusus teismeliste internaliseeritud probleemide ennetamisel, Tartu Ülikool, Meditsiiniteaduste valdkond, peremeditsiini ja rahvatervishoiu instituut.
Helen Bogdanov
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2008
17.06.2019
2019
Eesti
Koolipõhiste psühhosotsiaalsete sekkumiste mõjusus teismeliste internaliseeritud probleemide ennetamisel
Koolipõhiste psühhosotsiaalsete sekkumiste mõjusus teismeliste internaliseeritud probleemide ennetamisel
Efficacy of school-based psychosocial interventions in preventing adolescents' internalizing problems
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
3. Terviseuuringud3.6. RahvatervishoidB680 Rahvatervishoid, epidemioloogia