See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Virtual Game Museum: Gamified E-learning Environment for Learning Digital Games History

Julius Aderis, magistrikraad, 2017, (juh) Martin Sillaots, Virtual Game Museum: Gamified E-learning Environment for Learning Digital Games History (Virtuaalne mängude muuseum: mängustatud e-õppe keskkond digitaalsete mängude ajaloo õppimiseks), Tallinna Ülikool, Digitehnoloogiate instituut.
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2015
20.06.2017
2017
Inglise
Virtual Game Museum: Gamified E-learning Environment for Learning Digital Games History
Virtuaalne mängude muuseum: mängustatud e-õppe keskkond digitaalsete mängude ajaloo õppimiseks
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS281 Arvuti õpiprogrammide kasutamise metoodika ja pedagoogika