Ingrid Veskiväli
https://www.etis.ee/CV/Ingrid_Veskiväli/estTeenistuskäik
Töökohad ja ametid
2003–...
Tallinna Pedagoogiline Seminar, Lektor (0,50)
Haridustee
1999–2002
Tallinna Ülikool
1982–1997
Tartu Riiklik Ülikool
Loometöö
Mõtlemiseks ja mõistmiseks I osa 2003
Mõtlemiseks ja mõistmiseks II osa 2004
Et linnupojukesel oleks oma pesakastis hea elada. Art. ,Soodne keskkond lapse igakülgseks arenguks. Tea ja Toimeta nr. 32/ 2007
Tähtis, tähtsam, kõige tähtsam. Art.Soodne keskkond lapse igakülgseks arenguks. Tea ja Toimeta nr. 32/ 2007.
Mõtlemiseks ja mõistmiseks II osa 2004
Et linnupojukesel oleks oma pesakastis hea elada. Art. ,Soodne keskkond lapse igakülgseks arenguks. Tea ja Toimeta nr. 32/ 2007
Tähtis, tähtsam, kõige tähtsam. Art.Soodne keskkond lapse igakülgseks arenguks. Tea ja Toimeta nr. 32/ 2007.
Vaata ja mõtle 2012
Erivajadustega laste arendamis –ja rehabilitatsioonivõimalused. Aegade dialoog kasvatuses II/2010
Kes on erivajadusega laps ja kuidas me saame teda aidata. ÕpLeht mai/ 2010
Kõnehäirete olemus: logopeedi on vaja isegi kuningale. ÕpLeht märts/ 2011
Hoolitseda, kaitsta ja ka nõustada. Sotsiaaltöö ajakiri/oktoober/ 2012
Kõigil lastel on õigus kasvada üles hoolitsuses ja kaitstuna. TPS Toimetised märts/2013
Artikkel Peaajutraumaga laps lasteaias/Tea ja Toimeta/ Aegade dialoog 2014
.
Erivajadustega laste arendamis –ja rehabilitatsioonivõimalused. Aegade dialoog kasvatuses II/2010
Kes on erivajadusega laps ja kuidas me saame teda aidata. ÕpLeht mai/ 2010
Kõnehäirete olemus: logopeedi on vaja isegi kuningale. ÕpLeht märts/ 2011
Hoolitseda, kaitsta ja ka nõustada. Sotsiaaltöö ajakiri/oktoober/ 2012
Kõigil lastel on õigus kasvada üles hoolitsuses ja kaitstuna. TPS Toimetised märts/2013
Artikkel Peaajutraumaga laps lasteaias/Tea ja Toimeta/ Aegade dialoog 2014
.
Kvalifikatsioon
Klass
Aasta
Publikatsioon
6.7.
2011
6.2.
2010
6.6.
2010
3.2.
2007
3.2.
2007
3.2.
2007
6.2.
2004
6.2.
2003
6.7.
2002
26.06.2018
- Leitud 9 kirjet
Publikatsioon | Autorid | Aasta | Väljaande pealkiri | Klassifikaator | Fail | Asutused | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kõnehäirete olemus: logopeedi on vaja isegi kuningale | Veskiväli, Ingrid | 2011 | 6.7. | Tallinna Pedagoogiline Seminar | |||
Erivajadustega laste arendamis –ja rehabilitatsioonivõimalused | Tuulik Maie, Järva Inna, Veskiväli Ingrid, Vinter Kristi, Pard Deivi, Varul Sille, Mänd Maaja | 2010 | Aegade Dialoog kasvatuses 2 | 6.2. | Tallinna Pedagoogiline Seminar | ||
Kes on erivajadusega laps ja kuidas me saame teda aidata | Veskiväli Ingrid, Veskiväli Ingrid | 2010 | Õpetajate Leht | 6.6. | Tallinna Pedagoogiline Seminar | ||
Et linnupojukesel oleks oma pesakastis hea elada | 2007 | Tea ja Toimeta | 3.2. | Tallinna Pedagoogiline Seminar | |||
Tea ja Toimeta 32. Soodne keskkond lapse arenguks | Veskiväli, Ingrid; Rohtmets, Merle; Juuse, Inga jt. | 2007 | Tea ja Toimeta | 3.2. | Tallinna Pedagoogiline Seminar | ||
Tähtis tähtsam kõige tähtsam | 2007 | Tea ja Toimeta | 3.2. | Tallinna Pedagoogiline Seminar | |||
Mõtlemiseks ja mõistmiseks II osa | 2004 | 6.2. | Tallinna Pedagoogiline Seminar | ||||
Mõtlemiseks ja mõistmiseks I osa | 2003 | 6.2. | Tallinna Pedagoogiline Seminar | ||||
Vibroakustilise stimulatsiooni rakendamisvõimalused kõrgenenud ärevusega teismeliste emotsionaalse seisundi tasakaalustamisel. Magistritöö | Veskiväli, Ingrid Mägi, Ene juhend; Rüütel, Eha konsult | 2002 | 6.7. | Tallinna Ülikool; Tallinna Pedagoogiline Seminar |